Payment with Klarna Payment with Swish
Fraktfritt över 1000:-

VAD KOSTAR FRAKTEN?
39:- inom Sverige och 79:- inom EU.

HUR SKICKAS MITT PAKET?
Paketet skickas som varubrev av Postnord. Varubrevet utdelat i postlådan. Om det inte ryms där kommer det att levereras vid dörren eller i en påse utanpå postlådan. Via PostNord App kan leveransen följas hela vägen.

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?
Våra normala leveranstider är 4-10 vardagar. Ordrar som tillverkas på beställning, skräddarsys eller med personligttryck kan påverka leveranstiden - räkna alltid med någon dag extra vid beställningen.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON BESTÄLLNINGSBEKRÄFTELSE VIA E-POST?

När en beställning har lagts, kontrollerats och godkänts kommer du att få en automatisk beställningsbekräftelse via e-post.
Om du inte har fått en beställningsbekräftelse till din e-post, rekommenderar vi att du kontaktar oss så att vi kan undersöka detta. Det kan vara så att din beställning misslyckades.
Det är också möjligt att e-postadressen du lämnade var felaktig.

KAN JAG KOMPLETTERA/ÄNDRA MIN BESTÄLLNING? Du kan inte ändra en lagd beställning själv via webben. Däremot kan du kontakta oss för att få hjälp med ändringar eller tillägg så länge vi inte påbörjat din order.

KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?
Vänligen kontakta oss omgående om du vill avbryta din beställning. Om vi inte direkt kan annullera din order, vanligtvis för att den redan har blivit packad eller skickad från oss. Först när paketet har återvänt till vårt lager kommer vi att kunna göra en återbetalning.

 Vid påbörjade skräddarsydda/personliga produkter kan ordern inte avbrytas.

HALSBANDET PASSAR INTE MIN HUND, KAN JAG BYTA TILL ANNAN STORLEK?
Har halsbandet personlig prägel (namn eller skräddarsytts efter era mått) är det ej öppetköp/bytesrätt. Vi kan i vissa fall korrigera halsbandet för en kostnad på 150 kr inkl frakt tillbaka. Vänligen kontakta oss via mail om du önskar korrigera halsbandet.